Jedna z podstawowych zasad marketingu mówi o tym, że potencjalnemu kupcowi trzeba przed rozpoczęciem rozmowy dać jakiś drobiazg. w ten sposób można przyciągnąć jego uwagę, a jednocześnie czuje on się zobowiązany do tego, żeby poświęcić sprzedawcy chwilę czasu i wysłuchać jego oferty – a to już przynajmniej połowa sukcesu.
Sprzedawcy często dają swoim potencjalnym kontrahentom próbkę sprzedawanego towaru. Firmy usługowe mają jednak problem. Nie posiadają próbek towarów i muszą szukać jakichś „zastępczych” prezentów.
Ostatnio coraz większą popularność zyskują krówki reklamowe. Nikt przecież nie odmówi skosztowania słodkiego podarunku od przedstawiciela handlowego. Taki słodki upominek pozwala nawiązać relację z klientem, a jednocześnie od razu buduje pozytywną relację. Warto nadmienić, że specjaliści od reklamy twierdzą, iż taka słodycz powoduje, „kodowanie” podświadomości odbiorcy, który w przyszłości na widok logotypu firmy, będzie odczuwał pozytywne emocje.
Jak się okazuje, krówki z napisem są więc doskonałym rozwiązaniem z marketingowego punktu widzenia, a jednocześnie są dużo tańsze od innych prezentów. Mając ten fakt na uwadze trzeba uznać, że stanowią one jedną z najlepszych metod promocji naszej firmy. Co więcej nie jest problemem znalezienie firmy, która zajmuje się ich produkcją. Możemy znaleźć zarówno oferty obejmujące przygotowanie wzoru etykiety takiej krówki, jak i oferty obejmujące zapakowanie cukierków w etykiety wykonane według przesłanego przez nas wzoru.
Nie zwlekaj i rozpocznij skuteczną reklamę swojej firmy już teraz!